filozófiánk



Az IRBIS tartalomműhelyt azért hoztuk létre, hogy olyan tevékenységgel teremthessük meg anyagi biztonságunkat és függetlenségünket, amivel szívesen foglalkozunk. Szeretünk írni és úgy gondoljuk, hogy jól tudunk írni. Ha nem így lenne, bele sem kezdtünk volna vállalkozásunkba.

Ügyfeleink nagy többsége ugyanilyen alapon kezdte el felépíteni vállalkozását. Legyen szó webáruházról, takarítócégről, utazási irodáról, asztalosműhelyről, kávézóról, nyomdáról vagy villanyszerelő vállalkozásról, mindegyik mögött olyan emberek munkája rejlik, akik a saját sorsuk kovácsai akarnak lenni. Az ilyen emberek szeretik kézben tartani a dolgaikat és igyekeznek magabiztos ismereteket szerezni minden olyan területen, amely kapcsolódik vállalkozásukhoz. Mindenhez azonban senki sem érthet, és ha akad is köztünk egy-egy polihisztor, annak sem lesz ideje és energiája mindennel személyesen foglalkozni. Nekünk az a célunk, hogy a különféle vállalkozások weboldalait megfelelő szöveges tartalommal lássuk el.

Gyorsan változó, rohamos sebességgel átalakuló világban élünk. Az informatika forradalmian új területein különösen nehéz kívülállóként naprakészen eligazodni, holott tetszik vagy sem, enélkül behozhatatlan lépéshátrányba kerül az ember, illetve vállalkozása.
Ma már arra sincs idő, hogy magyar szavakat találjunk a legújabb trendek kifejezéseire. Projekt, marketing, imidzs, brand, link, domain, website, HR, PR, URL - ha nem vagyunk eléggé korszerűek, könnyen fennakadhatunk ezeken a szavakon. Néhányan kifejezetten törekszenek arra, hogy ilyen kifejezések mögé rejtőzve tudásukat valamiféle nagyon összetett és különleges dolognak állítsák - és főleg árazzák be. Tőlünk távol áll ez a hozzáállás. Arra törekszünk, hogy közérthetővé tegyük a tartalommarketing lényegét és azoknak is meghozzuk a kedvét a jó szöveges tartalmakhoz, akik weblapjukra is csak szükséges rosszként tekintenek. Mi nem állítjuk, hogy a tartalomkészítés, a keresőmarketing vagy akár a webáruházkészítés bonyolult dolgok lennének. Egyáltalán nem azok, sőt, bizonyos szempontból nagyon is egyszerűek. Viszont a szövegírás, különösen a színvonalasabb szövegek írása meglehetősen időigényes folyamat, kiváltképp annak, aki nem szeret írni. Az IRBIS tartalomműhely azért jött létre, hogy ezt a terhet levegye a vállakról.

Igényes, színvonalas és minden igényt kielégítő szöveges tartalmak elkészítésére törekszünk. Úgy gondoljuk, hogy a mennyiség növelésével szemben a minőségi megoldások sokkal értékesebbek. Szem előtt tartjuk, hogy sok esetben "a kevesebb - több" és nem szeretnénk többnek látszani, illetve többet eladni annál, mint amihez valóban értünk. Ezért választottuk szlogenünknek ezt a két szót:

minőség és egyszerűség

Munkánk során két fontos alapelvhez ragaszkodunk:

1.) Nem működünk közre hazugságok, megtévesztő vagy törvénysértő tartalmak tartalmak elkészítésében.

2.) Nem vállaljuk olyan termék vagy szolgáltatás támogatását, amely vélhetően természetromboló, környezetpusztító vagy embernek, állatnak szenvedést okozó tevékenység útján jön létre, vagy ezek megtörténését segíti elő.